jonathan Posted Sunday at 07:31 AM Posted Sunday at 07:31 AM bonjour apres 10 mn de vol train rentrer ect passer 15000 pied l auto pilote se desactive train ressorti speedbrake sortie et rien ne vas il se crach
LH4371 Posted Sunday at 08:10 AM Posted Sunday at 08:10 AM What crashes? The plane or MSFS altogether? do you fly SU2 Beta or Live Build SU1? Do you fly live weather? Heavy windshifts / turbulences can cause the autopilot to disconnect
jonathan Posted Sunday at 08:16 AM Author Posted Sunday at 08:16 AM je vole en condition reel mais rien de violent sur lfpg to zspd mais a 15000 pied tt les instuement ce met a deconner l apu se remet en marche apu bleed egalement le train principal ne fait que sortir impossible de le rentrer et le plan de vol se deconect
LH4371 Posted Sunday at 08:21 AM Posted Sunday at 08:21 AM Strange. Did you update to v1.08 and did you clear/delet the wasm folder before loading the plane. Just to rule this step out?
jonathan Posted Sunday at 08:33 AM Author Posted Sunday at 08:33 AM le dossier ce trouve je le trouve pas
LH4371 Posted Sunday at 08:49 AM Posted Sunday at 08:49 AM 15 minutes ago, jonathan said: le dossier ce trouve je le trouve pas
jonathan Posted Sunday at 08:59 AM Author Posted Sunday at 08:59 AM je Vien de le supprimer et désinstaller l a 350 et je réinstalle et je voit ce que ca donne 1
LH4371 Posted Sunday at 09:09 AM Posted Sunday at 09:09 AM 8 minutes ago, jonathan said: Ich habe es einfach gelöscht und die 350 deinstalliert und ich habe es neu installiert und ich sehe, was es gibt Trés bien, please report back how and whether that helped
Recommended Posts